niedziela, 24 stycznia 2016

Łosoś z kremem - makijaż wieczorowy

Kolejna propozycja makijażu, tym razem znowu połączyłam matowe cienie do powiek z połyskującymi. Do delikatnych brązów i kremów, dodałam odrobinę łososia, który sprawia, że makijaż jest bardziej efektowny. Jeśli jesteście ciekawi kosmetyków, których użyłam aby stworzyć ten look, to zapraszam do dalszej części posta.














Wczorajszy makijaż, który możecie znaleźć TUTAJ, był nieco delikatniejszą propozycją niż dzisiejszy. Niby taki mały akcent w postaci koloru łososiowego nad załamaniem powieki, a daje taki piękny efekt. 
Do makijażu użyłam cieni do powiek z paletek Sleek oraz Makeup Revolution. Jeśli jesteście ciekawi o jakie kosmetyki chodzi, to zapraszam niżej. Tam znajdziecie dokładny spis wszystkich kosmetyków.




Jeśli ten post czyta jakaś zielonooka lub brązowooka Pani, to mam dobrą wiadomość! Ten makijaż jest idealny dla Ciebie! Jestem pewna, że kolory, których użyłam do stworzenia tego makijażu, pasują idealnie do brązowych i zielonych tęczówek. 




Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Maybelline AFFINIMAT, 09 opal rose,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy z palety Makeup Revolution ULTRA BASE CORRECTOR PALETTE,
- bronzer Manhattan Natural Bronzing Powder,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,

USTA:
pomadka Freedom Makeup, odcień 107 Make Me Crazy,

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- czarna kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- brązowy cień do powiek INGLOT 329,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- paleta Makeup Revolution BEYOND FLAWLESS: "Cokie Dough", "Bare Pink", "Zorba", "Chestnut",
- paleta Sleek iDivine "Oh So Special": "Ribbon",




Wiecie co? Zakochałam się w tej palecie od Makeup Revolution. Ciągle jej używam i każdy kolor według mnie jest niesamowity. Staram się ich jak najwięcej łączyć i chciałabym pokazać Wam każdy. Jest ich jednak tak dużo, że kiedy otwieram paletę, nie wiem za który mam się na początek chwycić! Chyba nigdy mi się nie znudzi... Macie taki kosmetyk, który uwielbiacie? 





Mam nadzieję, że taka propozycja makijażu przyda Wam się na imprezę, lub jakieś inne wyjście, na którym chcecie wyglądać zjawiskowo. Skorzystacie?


Zapraszam już niedługo na następny post! 


9 komentarzy:

  1. Makijaż oczu *_* idealny *_*
    mogłabyś poklikać u mnie ?;D
    grlfashion.blogspot.com
    Obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda makijaż. Ja w tych kolorach (właściwie tym łososiowym chyba bym się źle czuła) jednak muszę przyznać, że w połączeniu ze złotawym odcieniem wygląda świetnie.

    Mogę gdzieś znaleźć jak robisz swoje brwi krok po kroku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo mam zamiar dodać post z moimi brwiami krok po kroku, więc zapraszam do śledzenia bloga :) Myślę, że jeszcze w tym tygodniu się pojawi :)

      Usuń