czwartek, 21 stycznia 2016

Makijaż artystyczny

Namalowany cienami do powiek od Makeup Revolution, Sleek i Inglot. Jeśli jesteście ciekawi jakimi dokładnie, to zapraszam do lektury!

Makijaż, który zobaczycie w tym poście, nie jest inspirowany niczym konkretnym. Mam nadzieję, że pomożecie mi wymyślić dla niego nazwę. Może kojarzy Wam się z czymś konkretnym? 















Projekt narysowany w kilka minut, do końca nie potrafię Wam napisać czym dokładnie się kierowałam i co przedstawia makijaż, ale im dłużej na niego patrzę, tym dłużej przypomina mi jakieś morskie stworzenie. 

Zajął mi dużo czasu. Najtrudniej było stworzyć elementy wklęsłe i wypukłe, Wiem, że nie jest to jeszcze TO COŚ co chcę osiągnąć, ale może w niedługim czasie uda mi się przenieść pomysł na makijaż i kto wie? Może nawet Wam się to spodoba ;)




Kosmetyki, których użyłam:

TWARZ:
- podkład Maybelline AFFINIMAT, 09 opal rose,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy z palety Makeup Revolution ULTRA BASE CORRECTOR PALETTE,
- bronzer Manhattan Natural Bronzing Powder,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- czarna kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001,

OCZY:
- biały cień do powiek INGLOT 318,
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001 black,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- paleta I Heart Makeup I HEART CHOCOLATE: "What A Way to Go",
- paleta Makeup Revolution CHAOS PALETTE: "Over-bored", "Tom-Tom",
- czarny  eyeliner Maybelline,
- paleta I Heat Makeup "Go! to Hell" (niestety cienie w tej palecie nie posiadają nazw),
- paleta Sleek IDivine "Oh So Special", kolory: "Gateau", "Ribbon",

USTA:
- pomadka Freedom Makeup Pro Lipstick Red, 107 "Make Me Crazy",

_______________________________________


Dajcie znać czy Wam się podoba ;)

8 komentarzy:

  1. Mnie także kojarzy się z jakimiś morskim stworzeniem lub ze skrzydłami:-)
    Fajnie Ci to wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi przypomina skrzydło motyla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy efekt. Mnie przypomina jakąś płaszczkę lub flagę powiewającą na wietrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak też stwierdził, że to płaszczka :D

      Usuń