poniedziałek, 11 stycznia 2016

Kwiatowy makijaż artystyczny

Makijaż artystyczny, który kolorami i kształtem lekko przypomina kwiaty, a raczej pączki kwiatów. Praca bardzo czasochłonna, ale efektowna.
Makijaż został wykonany w większości paletami Makeup Revolution, więc jeśli jesteście ciekawi, których kolorów dokładnie użyłam, to zapraszam do dalszej części posta!













Ta praca zajęła mi prawie 3 godziny. No... Może nie tyle malowanie, co próba stworzenia jakiejś sensownej fryzury, która dopełniłaby zdjęcie. Niestety po kilku próbach i tak zostałam z niczym. Sama sobie fryzury zrobić nie potrafię.

Sam projekt powstał szybko i bez jakiegoś większego namysłu. Na początku myślałam, że nie będę umiała go przenieść z kartki na twarz, ale udało się i jestem z tego dumna! ;)







Kosmetyki, których użyłam do makijażu:
TWARZ:
- podkład Maybelline AFFINIMAT, 09 opal rose,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy z palety Makeup Revolution ULTRA BASE CORRECTOR PALETTE,
- bronzer Manhattan Natural Bronzing Powder,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,

USTA:
- pomadka I Heart Makeup, odcień I Heart My Lips RACING HEART,

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- czarna kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001,

OCZY:
- biały cień do powiek INGLOT 318,
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001 black,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- paleta I Heart Makeup I HEART CHOCOLATE: "Unforgivable",
- paleta Makeup Revolution CHAOS PALETTE: "Needed To...", "Pink Obsessed",
- czarny  eyeliner Maybelline,
- cień do powiek pudrowy róż od My Secret, mat 302,
- fuksjowy cień do powiek Rimmel, 008 Lilac Magnet,


Mam nadzieję, że Wam się podoba. Dajcie znać w komentarzu! ;) Jestem bardzo ciekawa tego, co o nim sądzicie. Może Wam kojarzy się z czymś innym, a nie z kwiatami?

_______________________________________

Oprócz wczorajszego makijażu, chciałam pochwalić się też, że spotkałam Maxi! Byłam na Targach Młodej Pary (poszłam tam specjalnie dla niej), na pokazie makijażu ślubnego, który prowadziła Maxineczka. 
Już do tej pory ją uwielbiałam, ale od wczoraj uwielbiam jeszcze bardziej! 
Jest mega miłą, pozytywną i ciągle uśmiechniętą kobietą. No i mega utalentowaną! Cieszę się, że mogłam zobaczyć ją na żywo w akcji ;)




Udało mi się ją dorwać do zdjęcia! Co prawda przy niej wyglądam jak szara myszka (kto by przy niej wyglądał inaczej?), ale i tak jestem bardzo zadowolona z tego zdjęcia ;)



Do zobaczenia następnym razem! 


28 komentarzy:

  1. Super efekt końcowy. Ja jeszcze nie bawiłam się makijażem artystycznym, ale kto wie, może kiedyś spróbuję :)
    Ale fajnie, że udało Ci się spotkać Maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca,bardzo ładnie dopasowałaś ten makijaż do swojej urody,tylko patrzeć i podziwiać:-)
    Oj to było z pewnością miłe spotkanie,ja oglądam Maxi już trzy lata.Podziwiam jej talent, lubię w niej także to, że jest taka naturalna,że jest po prostu sobą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co do Maxi to też oglądam ją już długo i po tym spotkaniu będę chyba jeszcze częściej Mega fajna kobieta! ;)

      Usuń
  3. Niesamowity makijaż. Jestem nim zachwycona. Tyle godzin pracy, ale dla takiego efektu naprawdę warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci wyszedł ten makijaż artystyczny widać, że włożyłaś w to dużo serca no i ciesze się dla Ciebie tym spotkaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jak to pięknie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maxi = najlepsze kreski i brwi na yt! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne cieniowanie :) i zazdroszczę spotkania Maxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem makijaż idealnie nadaje się na jakąś ciekawą sesję zdjęciową albo na imprezę karnawałową ;D!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijaż, bardzo precyzyjny, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I masz z czego być dumna. Wyszło cudnie :) a spotkania z Maxi zazdroszczę, oglądam ją od dawna i bardzo sobie cenię jej filmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Może Ty też kiedyś się z nią zobaczysz :) Na żywo jest powalająca :d

      Usuń
  11. Przepiękny makijaż:) ja bym tak nie umiała namalować, do tego trzeba mieć talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Cieszę się, że znowu Cię widzę na moim blogu! Na poprzednim często u mnie bywałaś :)

      Usuń