środa, 27 stycznia 2016

Kobalt, turkus i chłodne złoto - makijaż wieczorowy

Propozycja ciemnego makijażu wieczorowego z pazurem. Spojrzenie staje się kocie, ostre i zdecydowanie przyciąga wzrok. Do tego posta zapraszam Panie brązowookie, niebieskookie, a nawet te o szarej tęczówce! Makijaż robi wrażenie!















Przedstawiam Wam moje klimaty makijażowe. Jestem wielką fanką koloru czarnego, dlatego staram się go przemycić do każdego stroju i każdego makijażu. Dlaczego kobalt? Po prostu go uwielbiam. Już jakiś czas temu zawrócił mi w głowie i co jakiś czas wrzucam go do makijażu.
Niżej znajdziecie dokładny spis kosmetyków wykorzystanych do tego look'u!




Koło kobaltu dodałam odrobinę turkusu, który w połączeniu ze złotem i kobaltem daje delikatnie zielonkawy efekt. Wygląda całkiem ciekawie, prawda?  
Nad załamaniem powieki znajdziemy kakaowy cień do powiek, czarna linia wodna i wachlarz sztucznych rzęs. Nie jestem ich fanką, ale tutaj dodałam kilka kępek. Jeśli jednak lubicie sztuczne rzęsy, to tutaj są jak najbardziej wskazane!




Na usta nałożyłam malinową pomadkę, ale ładnie będzie też wyglądać jakaś nude, mocna czerwień, jarzębinowy, bordo lub śliwka... Mogę jeszcze dużo wymieniać, bo wydaje mi się, że makijaż będzie pasował do większości intensywnych kolorów. Jaki kolor Wam by odpowiadał?




Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Maybelline AFFINIMAT, 09 opal rose,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy z palety Makeup Revolution ULTRA BASE CORRECTOR PALETTE,
- bronzer Manhattan Natural Bronzing Powder,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,

USTA:
pomadka Wibo "Lips to kiss" 4,

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- czarna kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- brązowy cień do powiek INGLOT 329,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- paleta Makeup Revolution BEYOND FLAWLESS: "Brunette", "Zorba",
- paleta Makuep Revolution COLOUR HAOS: "Over-bored", "Wkd",





Jak podoba Wam się moja propozycja? Mam nadzieję, że bardzo!

11 komentarzy:

  1. dziś mam makijaż również w niebieskościach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w tym kolorze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana jestem pod wrażeniem Twojego talentu! :) Zawsze czekam na kolejne Twoje makijaże! Zainspirowałaś mnie tym granatem! :D Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kombinacja, podobna stosowalam sama :)

    wspolna obserwacja? :) ja juz obserwuje :))))
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń