poniedziałek, 28 grudnia 2015

Kolorowe wstążeczki

Makijaż artystyczny wykonany nie kredką, a cieniami do powiek, Kształty malowane na podobieństwo atłasowych wstążeczek. Do tego odrobina czarnego eyelinera, a efekt, który otrzymałam jest niesamowity. Wszystko z okazji nadchodzącego Karnawału.















Można powiedzieć, że robię sobie "wielki powrót" do blogowania, bo od razu wchodzę z makijażem artystycznym, Jest to jednak coś, co najbardziej interesuje mnie w makijażu, Chciałabym żeby makijaży artystycznych było tutaj jak najwięcej i mam nadzieję, że dzięki temu będziecie tutaj wracać. Kto wie? Może dzięki temu mój blog będzie rozpoznawalny.


Przejdźmy jednak do konkretów!
Na twarzy mam cienie do powiek z Makeup Revolution, a dokładnie z tej o nazwie "Colour Chaos". Kilka słów o tej palecie? Kiedy ją pierwszy raz zobaczyłam, to od razu wiedziałam, że muszę ją mieć, Znajduje się w niej 18 energetyzujących kolorów. Cienie są całkiem nieźle napigmentowane, dzięki czemu mogę uzyskać nimi wymarzony efekt,

Do makijażu, który prezentuję Wam w tym poście użyłam kolorów:
- czerwony "Tom Tom",
- kobaltowy "Over-bored",
- turkusowy "Wkd",
- purpurowy "Needed to...",
- fioletowy "Ma Three",
- różowy "Pink Obsessed",

+ czarny i biały cień do powiek  Inglota, ale numerów teraz nie podam,
+ czarny eyeliner z Maybelline,
+ na ustach pomadka Freedom Makeup,




Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że dacie znać w komentarzach, 
Zostańcie ze mną. Niedługo kolejna porcja makijażu ;)


Do zobaczenia! 

6 komentarzy:

  1. No pewnie, że zostanę na dłużej :)
    Piękny makijaż! Świetna inspiracja!
    Całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Na pewno będę stałym bywalcem bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń